|
|
 Creaza Cont  |  Login |  Cautare Avansata |  Recenzii |
GDPR - SITE-UL NOSTRU FOLOSESTE COOKIES, PENTRU DETALII ACCESATI TERMENII SI CONDITIILE CLICK AICI **************** Am lansat EXPRESS BOOK - Tipar digital, RAPID, de calitate superioara. Pentru detalii CLICK AICI
Moneda:
Limba:    romana
Cosul de cumparaturi:
0 produs(e)
Categorii
Cautare rapida
Folositi cuvintele cheie pentru gasirea produsului.
Cautare Avansata
VA RECOMANDAM
Mirela Gruita - Intre patru ochi. Convorbiri cu si despre doctor Monica Pop
50.00Lei
Recenzii

*** - Cruciadele

*** - Cruciadele...

5 din 5 Stele!

Informatii
EDITURI
Cros Media Solu..
Editura ARTEMIS
Editura SEMNE
Cele mai vandute
Citeste ce spun altii
Afisez 1 pana la 2 (din 8 recenzii) Pagini rezultate:  1  2  3  4  [Urmatorul >>]

Constantin Geuca Profeanu - Echinoctiul de toamna - jurnal   Recenzie de Bujor Voinea Data adaugarii: joi 04 aprilie, 2019
Constantin Geuca Profeanu - Echinoctiul de toamna - jurnal
De fapt această carte este un Jurnal. Scrisă cu oarecare stângăcie, dar scrisă din tot sufletul, scrisă ca o auto-promisiune spre neuitare. Autorul (voi face această dezvăluire fără permisiunea sa) este un om special, fără studii superioare, însă cât se poate de corect în tot ceea ce a întreprins, și care se numește, în realitate, Ștefan Constantin. L-am cunoscut și mă bucur că l-am cunoscut. Cartea merită să fie citită!..

Clasare: 5 din 5 stele! [5 din 5 stele!]

Simona Tanasescu - Pe gaura cheii   Recenzie de Manoela Popescu Data adaugarii: duminică 28 iunie, 2015
Simona Tanasescu - Pe gaura cheii
”Pe gaura cheii. Ciclul vital noua” soseste la timp pentru a da sens, directie si speranta tuturor celor care cred in iubirea adevarata, in faptul ca suntem creati pentru a ne realiza, pentru a ne utiliza potentialul nelimitat de care dispunem, pentru a ne învingem limitele si pentru a merge mai departe ”folosind inteligenta indrumata de fiorul iubirii”, asa cum o face cu onestitate personajul cartii. Eu știu ca voi reciti iar și iar această carte. Stiu ca si altii o vor face fie si pentru simplu motiv ca isi vor umple sufletul de trairi nebanuite si de energii pozitive, de speranta. ”Daca ai avea noua vieti de trait si timp de opt ti-ai cauta iubirea, atunci...da, ASTA este o iubire de-a pururi adevarata”. O singura amintire poate schimba nu doar o viata intreaga, ci noua vieti. O singura amintire schimba un destin, intrevede un altul si genereaza o cautare a iubirii ce transcede destine si lumi. 11.08 Soare, experiment al hipofizilor, in cea de-a noua viata retraieste amintirea a ceea ce a fost: Lily Rose. Iubirea devastatoare pentru Andre este egalata, la polul opus, de cea pentru Edouard. ”Edouard era ingerul din viata mea, iar Andre, demonul”. Incercarile personajului de a lega trecutul de prezent, creaza facil viitorul, in cautarea iubirii indestructibile, adevarate, fara insa a simplifica forta magica a cuvintelor autoarei. Trairile personajului sunt dezinvolt inserate intr-o structura atent studiata a romanului, pasiunea scrierii fiind remarcabila tocmai datorita inspiratiei, sensibilitatii, curajului si personalitatii autoarei. Parisul, orasul indragostitilor, pare ales special de autoare pentru a da culoarea si forța iubirii pentru Andre. Romanul fiind plin de tablouri ale suferintei personajului, inspirat si cu har gestionate, care devin usor ale cititorului, ce se va simti astfel prins intr-un vartej de trairi contradictorii si evenimente incredibile generate de cele doua planuri: fizic si metafizic. Cartea ”Pe gaura cheii. Ciclul vital noua”, prima dintr-o trilogie, este o oaza de iubire pentru cititori, inedit și, în acelasi timp, fermecator, surprinsa de autoare. Parcursa dintr-o suflare, fiecare cititor se va regasi sub o forma sau alta in scene din viata lui Lily Rose, fapt pentru care vor dori sa reciteasca pagini de trairi intense și clipe nemuritoare scrise cu spontaneitate și talent de autoare. O celebrare a iubirii adevarate reprezinta esenta romanului si aceasta afirmatie ar fi o subestimare a carti, deoarece este mai mult decat atat. Este o opera a unei literaturi autentice, puternic ancorata in realitatea cotidiana a vietii socio-economice. Planul secund al romanului, cel al SF-ului, la prima vedere tratat cu simplitate si naturalete, porneste, cel putin, de la noua stiinta psihoneuroimunobiologia, îi care entitatile sunt energii, cuvintele reprezentand forme de energie vitala, iar constiinta cel mai mare potential al omului. De aceea romanul se constituie el insusi intr-o forma de energie pozitiva, vitala, pe care o percepe in plan fizic fiecare cititor, provocand schimbari in profunzime si generand realitati pozitive pentru toti cei care-l vor lectura cu bucurie...